vilken total tystnad det varit va?!


jag tog mej en skön liten paus :)) har faktiskt legat in bed dom timmar jag inte jobbat o
njutit av sängen from heaven. haft partaj. pw´at o brottats på arbetsbajsförmedlingen!!!
jag utger snart en efterlysning till den som hittar mej ett jobb som inte har med vård att
göra (DEN sortens vård dvs) en fet belöning ;)) men bara snart! bråkats med hyresvärd
får inte glömmas, vilket jävla crapställe man bor på! vore de inte för kattgården hade jag
gjort mej jääävligt osams m gubbfan som e vaktis här, grannarna ovanpå som skaffat en
bulldozer o kör med dygnet runt over and over again m specialité direkt över sovrummet 
OCH gärna hårdare över trösklarna, PANG PÅ BA! o grannfan vägg i vägg som konstant
har sina mongolidskrik, äckliga hostningar o skälliga hund! ska jag fortsätta?! o då talar vi
endast om personer, sen det som är mellan mina väggar golv o tak...jaa vad säger man!?
jag betalar DYRT för att bo i ett crackhus. rättvisa ord o enkelt. Och inte fan har det blivit
nå ricinolje kort på 2 månadersdagen + 4 heller...tyvärr så dröjer det 2 veckor till chansen
kommer igen då jag möter fröken Veves nuna då hon ska till fjälls o äventyra! illa illa jag
är ju själv galet nyfiken men den som väntar på nåt gott...blablabla. Den lilla soffan vart
det oxå som här hemma vart den stora! THANK G att jag är den smarta o ansvarsfulla ;))

NU desperate! SOM jag väntat :)) tjingtjing



my pretty little house...where are you?? I really really need you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0