skyller allt på LCHF. yes.


när jag cykla förbi söders höjder häromdagen luktade det grillat, suget fick mej att tappa
fokus o höll på att cykla på en katt vilket resulterade i mängder STORA krokodiltårar och
tusen förlåt till den lilla missen! o tanken att nån skulle köra på mina älskade små gjorde
att jag inte kunde andas...sen kom grilllukten igen, allt stannade o jag LOG!!? nu kan jag
inte droppa tanken jag måste grilla typ nu helst igår. mmmMUMS! (blir dock lätt orolig för
skitzovarningen?!) kom bara o tänka på det nu! jag är hungrig som faaan o det är dax för
rostade mackor m ost o marmelad! MMM alltså det ÄR verkligen ingen idé att jag försöker!
jag älskar mat för mkt för att skippa gosakerna! + som fet är jag bara mer att älska! ;)) 
och så har jag insett att jag blir mongolid på riktigt av lågkolhydratkost, jag blir helt
radiostyrd, har konstant sjukhetskänsla m biverkningar o riktiga symptom, alltid trött o
sover massor, vaknar tidigt, mår pulserande illa, ALLT luktar illa o mkt oxå, uppsvälld,
deppkänsla, noll ork, ont i hår o hud
...and so on, behöver jag fortsätta?! SÅ har jag levt
varje dag från morgon till kväll...så once and for all så slänger jag in handduken o aldrig
mer försöker mej på det där! håll tummarna att biverkningarna försvinner med i toaletten!!
+ så står vikten alltid still, med min egna specialdiet går jag periodvis ner och mår BRA!
nog om det, punkt and byebye lchf o allt vad det heter o välkommen det goda LIVET!



finmiddag för mej o Emma tonight ♥ blir nå mums as always! det ser jag fram emot :)) hon
ska oxå agera Iphone teacher då jag hooka upp med en i torsdags, har lyckats appa hem
FB, spotify och RunKeeper...stor händelse det här gott folk! nu kan jag fixa o trixa m kort o
grejjer precis in the moment, kanske en "viktig" bild el 2 hit?! idag står kvalitetstid m second
hand, loppisar o en sväng på stan på schemat before tonight, ajlajk! nu GOfrukost ;)) MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0