dream on, your dream will come alive.

tididi tidididi så låter det när dom pratar italienska tycker jag! de lixom sjunger tididi
drömts inatt att jag o K låg på en äng i Toscana o drack vin o kramades ;)) ja typ!
har sagt att modet ska fram o vi SKA åka utomlands när han är hemma igen, some 
qualitytime just me and him ♥ jag har alltid velat åkt till Italien, kanske för jag bodde
där i mitt förra liv?! en av favvo filmerna är dessutom under toscanas sol och ser
man på bilder el filmen så borde alla förstå! fantatiskt vackert. så jag funderar...kan
man beställa en trip för 2 utan den andres vetskap?! har lixom aldrig gjort det här så
det är heelt nytt ;)) o dessutom blir det ju jag som bestämmer då hur resan kommer
se ut utan en envis karls dit dit och dit pekningar! absolut bästa alternativet :)) YES!


 



mmmm o fatta vad mkt kladdig pasta jag ska äta då! MUMS :)) sugen på frulle, fröken
Anna är galet hungrig o sugen på blodpudding?! av alla saker lixom...but first PW! :))





Kommentarer
Postat av: Lena

Italien ÄR fantastiskt!!! ÅK! :)

Ett glas vin på Milanos fina gågator är ett hett tips :)

2012-03-07 @ 12:37:28
URL: http://faithlifelove.blogg.se/
Postat av: Lena

Bilden är tagen vid Henriks familjs stuga,Marmafjärden, underbart ställe! :)

2012-03-07 @ 21:01:23
URL: http://faithlifelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0