ÄNTLIGEN kommer hysterin lägga sig...

...och Sweden kan börja bete sej normalt igen ;)) va ganska kul att kolla finalen efter alla
löpsedlar and so on sista tiden! Ranelid va ju STÖRTSKÖN o rätt låt vann absolut! jag är
glad i Helena Bergström, tycker hon är så fantastiskt bra på alla sätt! hon verkar alltid glad
o söt på nå vis...vi satt o prata om hennes tuttar jag o E när hon va i rutan, att hon är glad
i att visa upp dom o det förstår jag!! äkta snygga fasta boobs, kvinnan är ju snygg! nu vart
jag sugen på se Black Jack, Heartbreak Hotel och alla änglagård filmer hon är med i! men
back to mellohysterin-det VAR bättre förr, jag minns när jag va barn då va mello en STOR
händelse m svenska bra trallvänliga LÅTAR utan blinkblinkljus o dundriga shower, det var
first class music som representerade Sweden o BRA oxå! jaja nog om de. Good luck Loreen!

jag har legat in bed all day, fantastiskt skönt o välbehövande! önskar att jag inte va så
oteknisk bara, kunde jag hade jag laddat ner ett gäng filmer o plöjjt igenom! ist blir det
massa gamla tråkiga repriser el sånt man redan sett. buhu! så finns det nån snäll själ som
har tid över o vill göra en god gärning kan du ladda ner - the holiday, under toscanas
sol, mamma mia, clueless, studio 54
...vi börjar så ;)) förstå en BRA film, thaifood från
Apl´s in bed + K så skulle de vara en perfekt söndag! nå bajs på tv o thai får det bli! MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0