efterlängtad onsdag ON.


underbara lediga dagar framför!
ska spenderas i total njutning varje minut o sekund!
första dagen in the arms of my boyfriend ♥ SOM jag längtar! mitt bästaste. lördag kalas o 
utgång. fredag lunchdejt o fikadejt, kvällshäng o löshårsfix. jag e kind of busy men endå e
det saker som roar at that moment! kanske ta en tripp o kolla IKEA o tapeter?! we´ll see. 
jag var så sjukt trött last night så jag glömde ricinet. buu. måste kladda i det NU o ha det
över dan before work...känns inte så wooho. skam den som ger sig! men det är DRYGT.
min latperiod är på sin topp, tror aldrig jag varit så mkt soffpotatis som nu. man undrar ju
hur länge det ska hålla i? borde va olagligt men det är sköönt! ska bli spännande o se om SJ
håller vad dom lovat när jag klivet på tåget btw...allt ska gå som på räls sägs dom!! hehe ;))
funderar på att be V kladda i färgen (efter hon bundit mina armar) så det blir no regret alloud
lixom!? vill ju va fiiin på dejten med stort D ♥ jagärdrygastnärdetkommertillhåretjustnu.yes
funderar ett tag till...i med ricinet, mer kaffe, kläder på o peppa för dagen! GO Anna GO!



Kommentarer
Postat av: Amelie

Hur ofta ska man ha oljan i håret? varje dag??

2012-02-09 @ 10:40:04
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har 2-3 ggr i veckan,som inpackning el över natten!

2012-02-09 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0