imorse tog jag årets första...

...kaffe på trappan till altan! fantastiska underbara vårkänslor :)) PIRR PIRR i massor!
snart fredag :)) då ska jag bli full o ramla omkull lull lull lull ;D EFTER efterlängtad
dejt ♥ I KNOW att det bara va nån dag sen men hallå...e man in love så e man omättlig ;)

idag pynta jag av en del av soffan som kommer om 9 dagar, ååååh jag vill ha den NU.
fick lätt beslutsångest när jag klev in på affärn men gjorde rätt val av de 100 snygga!
snart bor hon här o SOM jag ska ligga :)) ska bli en soffpotatis. yes.

ledig helg framför :)) LUCKY ME! får finbesök av min storebror från storstan. partaj as I
said på fredag o hopefully like old days valbo häng på lördag. ska bli SÅ mys o ha han här :))
torsdagkväll hairfix. måste ju va fin på dejten o efterhänget! älskar att hålla på. grejja o fixa.
solat har jag gjort oxå, inte vitast i stan längre ;) nu ricin i skallen o skönhetssömn! nattinatt.




FY FAN va snyggt de kommer bli :)) YES!



Kommentarer
Postat av: Amelie

Guud vilken stor och super fin!!!

2012-02-22 @ 11:27:02
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: Anna

Amelie Du får komma o inviga den snarast m massa vin included ;) den är ÄNNUstörre in real,helt galet nästan hehe!

2012-02-22 @ 22:23:45
URL: http://annansweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0