6 veckor med ricin i skallen.

OJ vad dagarna går! fort oxå, det gillas ;)) nedräkningen är total o om 48 timmar är
jag människa igen...jag längtar SÅ! jag har sen i sist legat bakis hela söndagen med
mat o mys in bed. jobbat jobbat o jobbat lite mer, känns som det är det enda jag gör!
hade en alla♥ans dag dejt yesterday o "firade" med Fina Fia o Darling Veronica då
våra karlar inte fanns tillhands så vart det det absolut bästa möjliga alternativet :)
god mat, vin o en gudomligt GOD drink (om man gillar DrPepper vilket jag äälskar)
DEN kommer jag köra helt klart på from today forward när jag partar med utgång dvs lika
ovanligt som att se ett ufo iof! iaf så har det idag gått 6 veckor idag sen min dejt 
börja med ricinoljan o här är resultatet ;)) pretty amazing va?! aj lajk it.

20120214-213541.jpg

frulle o kaffe ON sen ringa på en BIIIIL jeey :)) håll tummarna! 




Kommentarer
Postat av: vanessa

helt galet! fan va imponerad ja blir!! puss plutis <3

2012-02-15 @ 09:24:00
Postat av: Anna

EL HUR! det är fan otroligt,bevisat lixom...jag är mega glad :D puss plut <3

2012-02-15 @ 09:35:47
Postat av: Linnea Svedin

Helt fantastiskt! Jag har testat men gav upp hoppet för det känns så löjligt men när man ser sådana här bilder så blir man så inspirerad! Måste nog börja köra igen :D Hur många cm har det växt?

2012-02-16 @ 18:37:59
URL: http://linneasekologiska.blogspot.com
Postat av: Amelie

Helt otroligt!! så fort jag dissar de röda ska jag med röra på!!

2012-02-16 @ 19:42:05
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: June

Whaaaaat!!! Damn' girl! Får jag lägga upp den här bilden i min blogg? Givetvis med länk :)

2012-02-20 @ 21:23:11
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0