underbara sköna shopping söndag.

som allt ser ut nu var idag min sista helgdag med jobb 1. dagen tillbringades i valbo med
massa shopping :)) och kollat nya soffan som igår var en heeelt annan. iiih jag är SÅ glad!
den nya är STOR o grå oooch alldeles alldeles UNDERBAR! fy fan va jag kommer kosas i
den mäktiga maffiga saken. vi var ju tvungen att testligga om de funka o skeda, o den vart
mkt mer än godkänd :)) har oxå bestämt vilken sängstomme det blir. listan jag prata om igår
är nu uppe i **...typ...min blivande kommer bli så happy när han hör briljanta planen! höhö.
jag är oxå en klänning rikare + 2 par uggs, suupersnygg längre"leggings"skjorta, 2 nya BH´s
vilket är en omöjlighet att hitta i min size så jag bara lära passa på ;) oförskämt m kattknark
o catfood...och och och...sjukt det är att man får ett sånt beroendeframkallande LYCKOrus av
att shoppa?! som om man dragit i sej av nå jävligt olagligt gött så att säga...ja. tonight blir det
gräddädelostproppadbaconlindad kycklingfilé klyftpärer sås o kanske ett salladsblad el två.
en romantisk dejt för 2 m Emma som jag delat denna fantastiska dag med ♥ 
MUMS!
 

oooh btw! nästa försökskanin grejj som ska testas-Crest Whitestrips supreme!
har inhandlats o påbörjas samma dag det dimper ner i brevlådan! :))







lite snodda bilder från google men of course ska jag ta egna före o efter pics :))
SPÄNNANDE!
yesyesandyes.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Åååh spännande! Låter som vi har mycket updates att göra! ;) On for tuesday love? PUSS

2012-02-19 @ 22:44:46
URL: http://lchfklubben.se/veveskamp
Postat av: Anna

Att vi har ;)) från bådas sida ser det ut som! yes det vet Du love! PUSS

2012-02-19 @ 23:10:34
Postat av: Linnea

Sv: Okej, känns så sjukt för jag tror inte att det är på grund av oljan men jag måste ju testa!! Ser framemot att se bilder om 1½ vecka :D

2012-02-20 @ 14:30:49
URL: http://linneasekologiska.blogspot.com
Postat av: Linnea Svedin

Sv: Åh vad trevligt :D



Jobbigt med torr hy, vet hur det känns då jag också börjat fått det! Det du borde göra är att för det första kolla över vad du rengör ansiktet med! Är man torr så behöver man en mild rengöring som inte luddrar och torkar ut för mycket. Och det är inte så mycket svårare än att använda honung! Den absolut bästa rengöringen tycker jag. Kanske känns lite olyxigt men värt att testa! Jag använder en i flytande form som tyvärr inte är ekologisk men försök att köpa det! Sen när du ska smörja in dig kan du använda helt vanlig olivolja. Fungerar hur bra som helst och är jättebra för huden. Du kan även använda mandelolja eller jojobaolja. Alla tre i olika prisklasser men ändå väldigt bra. Du har nog olivolja hemma så det kan du börja med. Så innan du tvättar ansiktet med honung så masserar du in lite olivolja i ansiktet, sedan sköljer du lätt av med ljummet vatten, ta honung i händerna och börja massera runt i ansiktet. Ta dig tid så du gör rent överallt. Sedan är det bara att skölja av ansiktet. Kan hända att du kommer tycka det känns oljigt men det är bara för att du är ovan. Känner du sen efter rengöringen att du behöver smörja in dig så fukta ansiktet lätt och smörj in med kanske 8 droppar olivolja. (Ska göras på fuktad hud då det blir bäst!) Och massera in tills hudens sugit upp allt.



testa detta och se hur det känns :) Många kan i början tycka allt bara blir värre men det är för att huden vänjer sig och "rensar ut all skit". Sen om du kan, försök att inte blanda kemikaliska och naturliga produkter, då kommer du inte hitta någon balans alls.



Hoppas min otroligt för långa text var till någon hjälp, bara att säga till om du undrar något mer :)

Postat av: Linnea Svedin

Sv: Fy vad jobbigt. Hoppas detta kan lösa problemet lite iaf. Det borde göra det då din hud förmodligen behöver fukt och fett! :) Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0