tick tack...times go by...


min totalt lediga hela vart inte så ledig endå...löshårsfix lördag ef.m på en readheaded lady
o lunch med en kund innan. åhååjaha jag kommer vara i BÄSTA skick då ja ;)) höhö. bara
bita ihop o gilla läget! i kväll har Emma varit här o dragit i några slingor mot ansiktet, jag
kände ett sjukt desire att bli ljusare när solen titta fram...ligger med blött hår så resultatet
återstår att se men jag kommer ha glamlook när jag slår upp mina blå tomorrow m ett ruffs
to die for ;)) 8 timmar work o en spännande utbildning på kvällen på frivården. aj lajk! var
på hugget o drog iväg ett mail till snubben som säljer tandbleksgrejjen o IDAG la han de på
lådan m 6-10 dagars frakt...sopa! på annonsen står de SNABB FRAKT...jomenvisst!? buuhu.

bjuder på en bild att somna gott åt ;D haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0