the eye of the tiger.

fy f*n vilken dag, känner mej mer död än levande o än är den inte slut!
vem vare som gjorde det??? vem körde över mej?
fick beskedet att min heltidstjänst dök ner till 77% så nu måste jag hitta nåt att fylla ut
tiden med tills jag har en annan heltids el quitar av andra orsaker ;) när jag blir
fitnessqueen och har kändisar som står i kö för o bli lika hot like me...haha inte riktigt
så var det va! ;)) jag dök över en skön bönas blogg som va i tidningen yesterday o jääävlar
va mkt götta hon hade på sin sida, får jag det att smaka lika gott som det ser ut på hennes 
bilder blir jag en LCHF´are for life el LCHQ som hon nu körde...ett BRA lästips! har handlat
(det som fick plats på/i min rosa fara) o ska nu slänga ihop ett gäng indiska meatballs o 
ett el två salladsblad till det. mums! kanske en sväng till rosa? köra ett ZUMBApass hemma?
el ryggläge i soffan...sistnämda lät fan skönast! har iaf börjat matchen (i skallen;))
alltid en början right?! menar...det är ju dumt o stressa ;))

vecka för vecka pics? för o peppa mej sj?! vore det nå? ja.nej.ja.nej.ja.nej.nej.
skulle fan lika gärna dra på en för liten dykardräkt o traska runt i för o slippa träna
så att allt fett pressas ihop o typ ja lägger sej på röven el nå...för fy fan va tråkigt
det låter att träna...kanske blir lättare om jag får en ajfåne så man kan lägga in hur
långt man går, vad man gör osv...you know, som en morot lixom ;)) bara en tanke!

nej.
MOT KÖKET!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0