snart är det sommar

jag tror ingen längtar mer än jag ;)) eller? högst på min I want lista står ett hus of course
med ett stort växthus i trä! trots att jag har ett fantastiskt bra som jag fick av Nina last
year när jag fyllde! och bilfrågan ser ut att lösa sej inom kort :)) är excited som faaan!
 i med ricin, checka Once Upon A Time och Revenge. sen tvångssövas hårt! kl ringer 4.40
imorgon väntar DEJT ♥ som jag längtat! kombon av oss + sent alla hjärtans dag firande
kan inte misslyckas ;)) har fjärilar i magen som en okysst orörd oskuld! Mums.






Kommentarer
Postat av: Veronica

JAG längtar oxå massor!!! Grillning och bli pepparkaka- lovely! Hoppas du får det underbart imorgon love! Pusspuss

2012-02-16 @ 21:39:42
URL: http://LCHFklubben.se/veveskamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0