måndagsbilden tagen. det är illa nu ;))

vilken helg! jag har inte haft tid att sitta här...helt sjukt kul har jag haft med nära o kära :))
ätit på TOK för mkt junk, druckit sprit, legat bakis, fått skäll, köpt en ny dammsugare(jag är
SÅ glad för den) städats, saknats karln så jag trodde jag skulle dö, insett att jag är FET...vi
börjar så! så idag ska jag ge det ett nytt försök, se det som test 913 typ ;)) nej men seriöst
som min man säger-ryggen Anna, den måste Du fixa om Vi ska blablabla o visst fan mådde
jag bättre när jag träna, 13 spänn kastar jag i sjön varje dag som går jag inte använder
GYMkortet oxå...inte spec mycket men det va mååånga dagar sen jag damma av det ;)) klirr.
ska försöka hinnas med efter jobbet today, men iaf maten. va fan ska de vara så svårt för o
skippa crapet?!! det är lixom som en manisk matpundare inom mej manipulerar mej att äta
och i mängder oxå! jag vill döda den jäveln, ett brutalt våldsamt mord. dö din jävel DÖ!
ska köra en totalrensning i alla skåp and so on, och NI ska peppa alla dagar jag e på väg att
falla OK?!
peppad, jag VILL o borde men va fan...dax för storhandling o only good stuff! yes.
apropå shopping så klicka jag just hem nytt fransserum, inte neulash då det e så sjukt dyrt
tycker jag (jag testar m ricinolja på fransarna nu med med vill ha snabbare resultat) så inom
1-3 dagar dimper en flarra ner i lådan o jag ska agera testkanin, funkar det för 349 pix är
det toppen annars ingen summa en annan dör av! GILLA på fb o Du oxå får köpa för det
priset med rabattkoden XLASH15 :)) spännande! vita tänder, långa fransar o lite bantning
på det is ON. oohlala jag kommer bli SÅ hot(are)! bitchslapar mej sj. KOM IGEN Anna!







Kommentarer
Postat av: Veronica

Hmm... kanske man skulle klickat hem en sån då! Funkar det på mej funkar det på alla! ;) Next month kanske ekonomin tillåter! :D

Du fick mitt mess inatt va? Men ON for date på lördag?? PUSS

2012-02-27 @ 09:45:35
URL: http://lchfklubben.se/veveskamp
Postat av: Anna

Jaa testa skadar ju inte ;-) yes fick det vaknade o kunde inte somna om förens 3 Grr ;-) yesyesandyes lördag är våran! Puss

2012-02-27 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0