herrrrrrrrrregud!

jag är SÅ hääär nära att trippa ner på stan o köpa en iphone nu. jag vill oxå ha en sån!
purk. menar...ta bilder,klippa ihop o fixa! skulle ju va himla kul o göra de resten av
världen gör lixom...ajaaa. återstår att se vad man kommer hem med today efter dagens
shoppingtur! jag är SUPERnöjd med håret. lätt pepparkaka i hyn. nyfärgade fransar and
so on, jag är beautiful today! så nu hade ju varit fint att tagit ett kort o klippt in right?!
joo...jag måste nog...kanske...åååh beslutsångest! blir en DYR månad det här hehe ;))
tandblek. soffa. sängstomme. (hoppas på bil) shoppingtrip på onsdag. oxå en iphone??
kanske lär vänta en dag el två...ibland kan jag inte behärska mej! tänk om man kunde
vinna på lotto. PLÖTSLIGT HÄNDER DET! hallååå jag väntar fortfarande jag...

Ett mirakel som kallas kärleken, ett mirakel
Kärleken kärleken kärleken, oj oj oj
Ett mirakel som kallas kärleken
Nu kommer kärleken, nu kommer armén, nu kommer soldaterna
Herrrrrrrrregud
Mirakel

hahahah jag gillar fan karln ja! upp o på med nå trasor.
välkommen underbara efterlängtade torsdag :))

puss på er!



Kommentarer
Postat av: Angelica

roligt att läsa din blogG!! =) Vad använder du för tandblek?

2012-02-27 @ 08:42:42
Postat av: Anna

Hej Angelica KUL att du tycker det :)) jag har beställt Crest White från staterna,ett litet minus att det tagit sån tid att få det(inte ännu)då det stog SNABB FRAKT på sidan...men den som väntar på nåt gott ;))

2012-02-27 @ 19:06:48
URL: http://annansweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0