HELP! I need somebody.

idag har jag blivit massa sprit + tandblekning rikare! jeey :)) MEN beslutsångesten
håller på att ta död på mej jag KAN INTE bestämma vilken jag ska köpa nu!! ååååh
orka.
så därför behöver jag hjälp! o den jävligt snabbt oxå då den ska hämtas imöra!

antingen denna jättesak som egentligen inte får plats men med lite våld, vilja... ;)

Jättesoffa m divan & Maxihörn XL, 586kr/mån

eller denna som inte är riktigt lika stor men endå stor nog?! den är almost same like som
jag hade innan men den va beigebrun...o den här är liiiite lite större, både här och där! :))

Siena U, 2 divaner, SÄNKT PRIS

SÅ! hjälp vilken ska jag ta? prismässigt är de 3000 så det är inget jag bryr mej i men
jag kan verkligen inte välja! ÅH. pluggar i tandblekningen o funderar vidare. innan lunch
imöra ska jag bestämt mej...tvinga  maken att tänka till lite med men ja. han är ju kille!



Kommentarer
Postat av: paris

den mindre är ju super stor! ta den istället! inte kul om den andra är helt super tajt intryckt i rummet väl?! den "lilla" är stor nog :)

2012-02-29 @ 20:30:28
Postat av: Anonym

Nr 2 isf! Inte kul med en soffa som är för stor för rummet heller..

2012-02-29 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0