håll tummarna för f*n idag nu.

att med posten det kommer 2 paket i form av tandblekning från Crest W S och fransserum
från Xlash... jag är otåligt ivrig o vill börja med det NU! trippade just ur duschen och har
kladdat ur ricinoljan som vart kvar över natten! idag är det 2 MÅNADER sedan jag började
resan o jag tror aldrig mitt hår varit SÅ bra! trost helblekta toppar o nygjorda slingor så är
håret tiptop :)) me very happy! TYVÄRR så blir de ingen bild today :(( det är min kära vän
Veronica som fått arbetet att ta alla pics men på lördag har vi nästa tjejdejt så då kommer
bild o Ni får bli lite avis ;)) (ytterligare en "viktig" reason att skaffa en iphone;)) Today står
lunchning på stan på schemat med en gammal lost friend som ska hitta in till the big city o
köra en update och med sig har hon sin lilla nykläckta prinsessa! nu dax o fixa frulle, hör o
häpna ska fröken T ställa sej o baka knäckebröd, LCHF of course med detta recept! MUMS.

GOD MORGON :))




Kommentarer
Postat av: Amelie

Så jävla surt att man inte kan använda oljan när man har färgat hår! Hade verkligen behövt en kur nu jag med!!! Men vill ju inte bli av med de röda ;(



LCHF?! Har du börjat igen??

2012-02-28 @ 16:25:48
URL: http://ihuvudetpaamelie.blogg.se/
Postat av: Anna

jaaa de suger verkligen ur färgen ur håret tyvärr vännen :/ du får bli mer neutral så kanske de funkar ;) njae,alltså det är ju bättre att äta lite nyttigt ist för BARA crap ;)) jag kommer aaaaaldrig bli en diet-girl men mackorna e GODA :))

2012-02-28 @ 16:38:16
URL: http://annansweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0