BRA dag, happy dag!

min desire på en liten mini-me vart iiiinte direkt mindre efter att ha sett en av de sötaste
tjejen idag över lunchen...åååh va söt hon va o snäll! jag vill oxå ha! avis Anna surar på ;)
glatt vart de när jag öppna brevlådan o där låg fransserumet, TUMMEN UPP till dom som
skickar beställningarna samma dag så dom är framme dagen efter klicket! det är service
det! fortfarande ingen tandblekning i sikte förutom ett mail på knackig engelska...ska jag
börja känna mej blåst tro?! nu väntar 28½ timmar work sen e det 1a mars o heeelt nya
rutiner. imorgon ska jag shoppa sprit, fredag massa kläder. lördag girls night. jag trivs! :))

sockerkaksflickorna
I think it´s time för en favorit i repris ;))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0