back to square one.


har sen i torsdags levt i en rosa kärleksbubbla i total satisfaction. bästa möjliga just nu!
jag har oxå efter många om o men tagit mej modet o slängt i färgen vilket resulterade i
total disaster!! är det nån annan där ute som försökt sej på o färga håret under
ricinbehandling?
alltså inte medans det är i så klart men mellan "inpackningarna"?
färgen vart orange o rann av efter EN tvätt? alltså färg färg, 2 komponenter mix till en
permanent hårfärg! jag tackar iof big G att det inte satt för att vara morot är inte min
grejj ;)) skulle blivit light frosted beigeblond...vart i den meningen står det orange nyodlad
morot?! bara att inse att det endast är?? blekning som funkar...så, vad har vi lärt oss?
kombon ricin med permanent Lóreal glossy blahablaha funkar inte! hade velat fixats today
men tiden inte finns då min svägerska fyller 23 år ♥ GRATTIS vår finska lilla sötnos!

trippa in i duschen o göra mej socker, teledejta mannen i mitt liv ♥ o styra mot viken!





ha en fantastisk saturday :)) I will.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0