61...tick tack...

saturday night och alla ska väl kolla 3an 21:30?? en självklarhet if you ask me.
vackra sköntvittraren o lite väl partyglada Whitney Houston i the bodyguard! SOM jag
var torsk på den filmen som "ung"...en period kunde jag fan alla lines! ville vara HON,
Rachel Morron med sin galet överbeskyddande livvakt Frank Farmer...mm mm mm.
inte för att han är snygg men...aah you get it! i filmvärlden e ju aaaallt så pluttinutt. typ.

iaf så har idag varit värsta bra dagen. fyndat massa. sålt grejjer o planerat nya inköp ;))
en ny soffa är på väg, en ny säng, en bil o + på det så hitta jag den sötaste "lilla" stuga
med den perfekta stora lummiga gården mitt i skogen  precis utanför gävle som jag ska
drömma lite om o "prata lite lätt" om med K ;) listan känns helt okej haha. spännande
vart allt slutar...vart summan slutar som jag fint fick höra today! nu ska jag bunkra upp
med götta, T, massa massa goda tankar o ricinolja i skallen! god kväll o pussokram.



en stjärna har slocknat o ikväll kommer jag fälla en o två tårar för henne.
as always när man ser den filmen. the greatest love ONE of all.
R.I.P fantastiska vackra människa




Kommentarer
Postat av: Linnea Svedin

Ja det lockar väldigt mycket :D Dock vet jag inte om det är på grund av oljan eller massagen som håret växer. Har du masserat länge när du kletat in det i håret? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0