48 timmar till heaven.

LOVELY onsdag! halva veckan gjord o imorgon när jag stämplar ut har jag lååååång
ledig helg! fy fan va jag längtar and need it...ute regnar det idag SÅ tråk när man fick
smaka på våren yesterday o suget efter mer triggades igång! känner mej aningen bitter!
prom med Veve står på schemat o sen städa hemmet som ser ut som ett horhus. yes.
tiden finns inte innan fredag så jag lär offra hela min dag att va cleaninglady. jeey?!
hoppas på att tandblekgrejjen kommer idag, tycker att jag väntat tillräckligt nu...otålig
Anna vinkar! bråka med hyresvärden om förråd, man kan ju hoppas att mina "hot"
tränger in i hans tjocka skalle snart. seriöst jag vill bort från stan...nuuuuu oxå! buuhu.

upp o dra på dagens. trigga igång o på med kläder. pepp pepp UP AND AWAY!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0